Jak leżaki reklamowe wypadają w obsłudze klienta?

Obsługa klienta to jedno z najważniejszych zagadnień dla każdej działalności gospodarczej, ponieważ odpowiada bezpośrednio za budowanie długoterminowych przychodów, zaufania do marki, generalnie dobrej atmosfery współpracy. Przedsiębiorcy, ale i menedżerowie średniego/wyższego szczebla stale pracują nad udoskonaleniem schematu przyciągnięcia i zatrzymania konsumenta we własnych szeregach. Jak to zrobić profesjonalnie? Z jakich narzędzi skorzystać? Poniżej zapoznasz się z kilkoma ciekawymi rozwiązaniami.

Dlaczego warto przemyśleć zastosowanie leżaków reklamowych w obsłudze klienta?

Leżaki reklamowe plażowe, bardzo dobrze sprawdzają się przy obsłudze różnych grup klientów, chociażby w branży turystycznej. Jeżeli prowadzisz biuro turystyczne, ale to oczywiście tylko jeden z przykładów możesz wystawić parawan z nadrukiem oraz leżaki z nadrukiem w celu podkreślenia współpracy z jakościowymi hotelami. Leżaki ułatwiają kontakt z potencjalnym konsumentem, pozwalają na chwilowy relaks i dają czas na zapoznanie się z głównym katalogiem usług i produktów. Przy leżakach dobrze ustawić mały stolik właśnie z planami wyjazdów, produktów, innymi elementami prowadzonej kampanii marketingowej. Leżaki reklamowe, promocyjne to też ciekawa forma reklamy dla branży SPA, ogólnie odnowy biologicznej, gabinetów medycyny estetycznej, niektórych firm budowlanych. Dlaczego akurat przedsiębiorstw budowlanych? Jeżeli wykonawca tworzy baseny, tarasy lub oczka wodne można zaaranżować leżak właśnie w takiej scenerii i zyskać uwagę. Na leżakach zyskują mocno portale turystyczne, pośrednicy rezerwacji hoteli, agencje związane z wynajmem sprzętu sportowego w popularnych regionach turystycznych. Przy takim leżaku prowadzi się normalnie handel, zapoznaje konsumenta z najważniejszymi cechami oferty.

Gdzie można zastosować leżaki reklamowe – najważniejsze miejsca

  • jedna z najlepszych form reklamy na wydarzeniach organizowanych w plenerze, koncertach, eventach z udziałem gwiazd, celebrytów,
  • promocja nowych kosmetyków, np. w punktach często uczęszczanych przez turystów,
  • powiązanie leżaka z różnymi produktami wypoczynkowymi, meblami,
  • zastąpienie standardowych mebli biurowych leżakami w poczekalniach, np. dentystycznych latem, w cieplejszym sezonie,
  • udoskonalenie stoisk z odzieżą, żywnością, z wycieczkami w biurach podróży,
  • na dowolnych wydarzeniach biznesowych i konferencjach o lżejszym zabarwieniu tematycznym,
  • na lokalnych spotkaniach biznesowych, żeby nie posługiwać się ciężkimi krzesłami,
  • do promocji portali internetowych, konkretnego logo.

Reklamowe leżaki bardzo dobrze wypadają w stacjonarnych spotkaniach z klientami, ale i eliminują potrzebę wykorzystywania bardzo ciężkich foteli, krzeseł. Coraz częściej używa się takiego uzupełnienia na weselach, imprezach organizowanych na świeżym powietrzu po prostu z domownikami, najbliższymi. Zastanów się nad wykorzystaniem takiego gadżetu marketingowego, ponieważ potrafi przyciągnąć niezdecydowanych konsumentów i zapewnić im relaks, a to odbija się na zainteresowaniu marką, często już na poziomie podświadomym.

Przeczytaj również: https://4future.org.pl/czy-inwestycja-w-gadzety-reklamowe-jeszcze-sie-oplaca/

,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *